Crash - TrinityCore.exe
Spajder - 10-06-2009 07:56
Crash - TrinityCore.exe
Witam,
wczoraj skompilowałem sobie TrinityCore, world'a mam z dumpa HG i mam pewien problem. Gdy poruszam się poza instancjami wszystko działa normalnie.
Gdy wchodzę do instancji, np. Karazhan to dostaję instantowego DC i zamyka się TrinityCore.exe.
Core pobrane i skompilowane z trinitycore.org.
Co jest powodem tych crashów?
Treść loga kiedy wchodziłem do BWL chyba.
Kod: 2009-10-06 07:53:16 ERROR:Creature guid overflow!! Can't continue, shutting down server.
2009-10-06 07:53:16 ERROR:Madrigosa ist nicht zu finden
2009-10-06 07:53:16 ERROR:Beende das Intro
2009-10-06 07:53:16 ERROR:Creature guid overflow!! Can't continue, shutting down server.
2009-10-06 07:53:17 Halting process...
makwell - 10-06-2009 08:47
Tez to miałem. Musisz zwiększyć ilość dostępnych GUID:
Kod: diff --git a/src/game/ObjectMgr.cpp b/src/game/ObjectMgr.cpp
--- a/src/game/ObjectMgr.cpp
+++ b/src/game/ObjectMgr.cpp
@@ -5224,10 +5224,10 @@
}
return m_hiItemGuid++;
case HIGHGUID_UNIT:
- if(m_hiCreatureGuid>=0x00FFFFFE)
+ if(m_hiCreatureGuid>=0xFFFFFFFF)
{
sLog.outError("Creature guid overflow!! Can't continue, shutting down server. ");
World::StopNow(ERROR_EXIT_CODE);
}
return m_hiCreatureGuid++;
case HIGHGUID_PET: Ja zwiększyłem maksymalnie, możesz pokombinować z mniejszymi wartościami jak chcesz. Zrekompilować i powinno już byc ok.
enemy89pl - 10-06-2009 08:53
creature guid przyjmuje za duże wartości, max jest chyba 16 000 000, musisz zmienić wartości większe w tablicy creature kolumna guid na mniejsze, gdzieś był plik sql na http://www.trinitycore.org/forum/ ale nie wiem czy działa, ja te wartości ręcznie zmieniałem bo miałem coś z netem ;D
edit: albo zrób to co kolega wyżej napisał :P