ďťż

Mage Enchants pvp/pve





Dynamite - 02-21-2010 20:52
Mage Enchants pvp/pve
  hej :) w sumie prosty temacik aczkolwiek nie znalazłem nigdzie tutaj tego typu tematu poświęconego magowi... w tej konkretnie klasie można powiedzieć że jestem świeży a tym bardziej w temacie enchantow dla casterow ponieważ mało/nigdy nie zdarzało mi się tego typu klasami grac póki nie zakochałem się w magu 8) także poprosił bym lepiej doświadczonych kolegów "po fachu" oraz enchanterow o wypowiedzenie się w tej kwestii. Mimo ze temat wydaje sie prosty to jak się nad tym zastanowić to czasem zmiany buildow pociągają za sobą chęć zmiany enchantow zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem na powiedzmy większa staminę, intelekt czy crit także jeżeli mógłby ktoś udzielić porady na enchanty dla :
PVP
Frost pvp
Fire/Arcane pvp (połączyłem bo chyba w tych buildach nie będą się enchanty różnic znacząco)
PVE
moje niedopatrzenie sry w kompedium by Bjorg cos jednak znalazlem
"5. Enchanty:
Głowa - Shatar reputacja, Glyph of Power
Ramiona - odpowiedni enchant waszej frakcji
Back - Subtlety,
Chest - +6 all stats
Bracers - +15 spelldmg
Gloves - +20 spell dmg
Spodnie - Runic Spellthread (+20stamina&+35spelldmg)
Klapioki - Vitality
Ringi - jeśli jest się enchanterem to obowiązkowo +12 spelldmg na oba.
Broń - Sunfire lub Soulfrost"

a tu to juz wogole jestem zielony bo jak dal mnie gra sprowadza się do player vs player/noob :P :peace: lol

z góry dzięki i do zobaczenia na BG, Kiepskii >:D.

P.S. FOR THE HORDE mimo wszystko !!!!




Wingedd - 02-21-2010 22:23
PVP:
Head - Glyph of Power
Shoulders - Frakcja
Cloak - Spell Penetration
Armor - 15 resillience
Bracer - Spell Power
Gloves - Spell Power lub Hit rating
Spodnie - 20 staminy 35 spell dmg
Buty - Minor Speed Increase +9 Staminy
Ringi - jesli jest mozliwosc 12 spell dmg.

Weapon w zaleznosci od speca: sunfire/soulfrost, osobiscie preferuje +40 spell dmg.



Lothor - 02-22-2010 10:56
Do pvp spell hit?? Na bańke można też dać Glyph of gladiator jak brakuje resi.



Healincoming - 02-22-2010 15:01
@up
Tak, do pvp spell hit.
Nie, stackującym resilience mówimy nie.




Wingedd - 02-22-2010 15:13
^ +1, chyba znalazlem bratnia dusze.



Lothor - 02-22-2010 17:32
Cytat:
@up
Tak, do pvp spell hit.
Nie, stackującym resilience mówimy nie.
Widocznie przyzwyczajenie z warlocka;D Ale czemu spell hit do pvp?;D



Vis - 02-22-2010 19:14
Chyba dlatego , że itemy pvp raczej nie mają rego statu, a bazowa szansa na miss w przeciwnika na naszym lvlu wynosi 4% - warto ją zredukować. Poza tym wiele osób korzysta z talentów zmniejszający szanse na trafienie ich spellem - i znów hit rating się przydaje. Osobiście uważam, że hit rating również w pvp jest bardziej istotny niż np. spell penetration. (ofc oba w umiarkowanych ilościach ;) ).



Dynamite - 03-14-2010 22:37
a co do resiliance ?? rozumiem ze limitu nie ma na to ale slyszalem ze przy jakiejs ilosci ressi dajmy na to do 450 resi dziala ok a po 450 nie dziala lub tez dziala z 1/4 tego co dawalo wczesniej to prawda ?? i ile tego ressi rzeczywiscie mag miec powinien ?



Lukasz160 - 03-15-2010 08:53
Ja tez mam z tym problem nie wiem co najlepsze dla mage PVP... jak ktos sie zna dobrze na magu to prosze o pomoc



damianc0 - 04-05-2010 23:03
Enchantowanie maga.
  Jeśli chodzi o enchantowanie maga PvP, należy rozróżnić frosta i to całe nieszczęsne pom pyro (w życiu spotkałem tylko 1 ogarniętego maga grającego w tym buildzie, dlatego tak krytycznie się o nim wypowiadam).

Frost - twoja siła napędowa to spelldmg.
W związku z tym lecisz tam gdzie się da, ze spelldmg. Na buty żadne Vitality, oczywiście Boar's Speed jest najlepszym rozwiązaniem (daje pewien advantage przy kitowaniu).

Pom pyro - crit FTW.
Możesz oprzeć swoje enchanty na spelldmg, a na critcie skupić się w gemach. Crit jest bardzo ważny w przypadku tego buildu, aczkolwiek niewiele enchantów go oferuje.

Na back oczywiście +20 spell penetration.

Resi w przypadku maga to porażka.

Pozdrawiam, Damian Cieśla



Ferumdriel - 04-06-2010 18:37
W pełni zgadzam się z damianc0.
Nikt jedynie nie poprawił autora tematu co do broni. Frost magiem rzucamy +40 spell dmg. Pom/Pyro możemy Sunfire.



damianc0 - 04-06-2010 22:51
Ops.
  Cytat:
W pełni zgadzam się z damianc0.
Nikt jedynie nie poprawił autora tematu co do broni. Frost magiem rzucamy +40 spell dmg. Pom/Pyro możemy Sunfire.
Nie do końca się zgadzam, Soulfrost jest dobrym rozwiązaniem. Opierasz swój dmg na Frostboltach i Ice Lancach, jedyne co lecisz z nie-frost to Fireblast i czasem Arcane Explosion, jednak bardzo rzadko. Zatem Soulfrost jak najbardziej jest ok. Nie wiem tylko czy warto go w ogóle robić, bo jest droższy a tylko 10 czy tam 13 tego frostspelldmg więcej... :)



Ferumdriel - 04-07-2010 19:03
Jest właśnie o wiele droższy. Jednak i często się zdarza castowac Scorche, bądź Arcane Missile [2x Frost na arenie], te drugie zwłaszcza przeciwko walce z druidem, któremu łatwo jest się ukryc za kolumną.

A przynajmniej ja [wystarczająco] często korzystam z innych szkół magii niż Frost, więc dlatego preferuję +40 spell dmg.

Mała notka: Na offie frost magowie również zawsze rzucali +40 spell dmg

Pozdrawiam,
Fer :)



damianc0 - 04-10-2010 00:13
Odpowiedź.
  Nie sugeruj się magami z offa, tam pełno botów gra tak samo jak wszędzie. Prędzej bym się sugerował privami instant 70+s3, gdzie grają naprawdę ludzie z wielkimi umiejętnościami.

Najlepszy mag frost jakiego w życiu spotkałem używał Soulfrosta, jest to dla mnie dość duży argument, plus to co mówiłem na ten temat wcześniej. 2x frost mag to fail combo, chyba że na serwerze o niskim poziomie PvP (albo przy bardzo dużej finezji w grze tym), więc nie ma co się sugerować. Również nie ma co się sugerować abusowaniem Arcane Missles - wszystkie channelingi powinno przerywać jak wejdziesz w LoS a nie nawalać przez ściany... Nikt normalny tego nie robi, przynajmniej ja nigdy tego nie robiłem, co nie przeszkodziło mi w osiągnięciu najwyższych ratingów magiem na serwerach z stricte PvP community ;P

Zaznaczam, że nie reklamuję tu żadnego serwera, ani instant 70+s3 serwerów jako lepszych, uważam wręcz, że są same w sobie gorsze od HG, jako że jest tam tylko Arena, co może się nudzić... :)
Podałem info o tego typu serwerach tylko dla uargumentowania swojego stanowiska.

Pozdrawiam!



Ferumdriel - 04-10-2010 13:56
Sugeruję się tylko tymi h-rated, których filmy obejrzałem na warcraftmovies.com i bardzo respektuję ich grę ;)

Channelingi mają to do siebie, że nie są przerywane gdy przeciwnik wyjdzie z LoS ;) Tak było od zawsze, na offie również.

Grałem teamem 2x frost. Nie uważam, by było to fail combo. Mają świetny nuke, CC oraz mogą dokonac w każdej chwili switcha uśmiercając drugiego przeciwnika. Ale wymaga ten setup niesamowitego zgrania i doświadczenia w grze ową klasą. Dodatkowo praktycznie każdy team z druidem jest jego anti-setupem.

W teamie z rogalem nie używa się Arcane Missile, ani Scorchów, gdyż przeciwnik jest częściej przytrzymywany w miejscu. Dlatego tak jak pisałem ja, i chyba każdy tutaj się wypowiadający, kwestia enchantów zależy od stylu gry ;)

Pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • karro31.htw.pl
  •