ďťż

Resto druid&warrior vs Discipline priest&rogue





Healincoming - 06-22-2010 16:57
http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warrior.pngResto Druid/Warriorvs http://www.arenajunkies.com/images/a...ass/Priest.png http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Rogue.png Priest Discipline/Rogue

5/10
Walkę ce c h u je dwutorowość- albo zabiją ciebie, albo zamknął w wymyślnym cc(blind, sap, fear, gouge->gg) i poćwiartują warriora.

Warrior może śmiało rozpocząć walkę na prieście, zmuszając wrogiego rogue do pokazania się, gdyż priest na samym początku walki będzie trwonił manę, a ty będziesz siedział w prowlu.
Jeżeli rogue jest na tobie twój warrior powinien ci pomóc uciec od niego, harmstringując i wciskając jakiś tam dmg. Jakiś tam, bo często będzie narzekał na brak rage. Jeżeli tak zagrają to ich głównym celem jest pozbawienie ciebie many, zatem kiedy dostaniesz kidneya twój warrior powinien zmienić target na priesta i przerywać mu mana burny. Jest to czysta mana fight i jest to wersja trudniejsza. Rób co możesz, żeby przebijać bańki priesta z rogue, dzięki czemu warrior nie będzie miał takich problemów z rage. Rogal na harmstringu będzie się czołgał w twoim kierunku, otrzymując solidny dmg od warriora, podczas gdy ty pilnujesz, żeby priest nie wychodził z combatu/biorąc go w cc.
Jeżeli grają bardziej finezyjnie to warrior jest ich głównym celem-> dostajesz c-c-c-ombo w postaci fear->sap->blind->gouge->1-2 sekundy i kolejny fear. Warrior musi pamiętać o defensywnej grze, a ponad to przeszkadzać rogalowi w restealth. Jeżeli warrior ma ulepszony w talentach zasięg jego shoutu zmniejszającego ap sprawa wydaje się prostsza. Zatem 3maj się zdala od priesta, podczas gdy rogue będzie wbijał rage naszemu warriorowi. Po 2-3 próbach znukowania warriora priest nie powinien mieć many.

Tipy i tricki:
*jeżeli pomagasz warriorowi przebijać bańkę przyspieszasz tym samym koniec walki. Priest będzie otrzymywał niezłe dongi od twojego warriora.
* unikaj priesta i 3maj się z daleka od niego.
* ważne, żebyś ściągał jak najszybciej wound poisony z warriora/z ciebie. Przy muti rogue będzie trudniej, więc używaj abolisha nawet od 1 stack wound poison.




Lya - 07-10-2010 11:36
7/10? chyba zartujesz
/wyjaśnij mi gdzie, rozwijając wypowiedź

@edit
Mysle ze gnato wyjasnil.
DObry WD nie rodziela sie z drutem. Amen



SPECNAZ - 07-10-2010 18:44
To może ja wyjaśnie... war +dru jest jednym z najwikeszych counterów dla rog + disci. Stanrdowo rog musi bić warriora bo przy drucie siedzi tylko tyle ile trwają stuny. Reszta to spam hamistingem i mace stunem.... priest jedynie co może w tym setupie to próbować fearować / burnować druta co nie jest w cała takie łatwe bo kiedy tylko jest okazja ma intercept / hamstring do tego drut po prostu go losuje spamujac lb na warka + abolisha . Jeśli już drut dostanie feara i go prey burnuje to switch warriora na preya.... i tyle z burnowania...

Zabicie druta też nie jest takie latwe , warek spamujacy hamisting / disarm / fear na rogalu. Druid by musiał mieć spalone wszystkie CD na swimeda , nsa + musiałby dostać KS bez formy. Wtedy można pomyśleć o jego killu.

Co do zabicia warriora, jeśli druid spali w głupi sposób insygnie a potem dostanie blind+ sap + fear to warek powinien paść ale to czasto się nie zdarza

Reasumując War+ rduid jest jednym z największych counterów dla rog + disci i jak dla mnie powinno byc jakieś 3/10 lub 4/10 . Jeśli spotkają sie teamy na tym samym poziomie pod względem umiejętność to war + dru wygra 85% walk.



Edeon - 07-10-2010 19:08
Warrior powinien patrzec na swoje hp^^, dis/rog beda probowali rozdzielic warra i druida o ile na to im pozwola i doprowadzic do sytuacji, w ktorej jest mozliwosc cc druid i zabicia warra(prej na poczatku soluje warra, podczas gdy rogal probuje wymusic trinket na druidzie). Warrior musi uwazac, zeby nie dostac sapa w battle stance na poczatku.

Warr/dru counteruje rogal/dis.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • karro31.htw.pl
  •