ďťż

Warlock/RestoDruid vs RestoDruid/Warrior





Sedno - 06-17-2010 10:48
Warlock/RestoDruid vs RestoDruid/Warrior
  http://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warlock.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.pngWarlock/RestoDruid vs http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warrior.pngRestoDruid/Warrior
7,5/10
Autor:
http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.pngNostromo
Raiting - 2000+ na HG.

Jaki pet Warlocka, po zabiciu?
Jesli zdarzy sie tak i wasz pet zginie, przywolujecie VoidWalker'a.

Ogolne informacje:
Dosyc umiarkowany team.
Jesli masz mozliwosc, schowaj sie za kolumna i sumnij VoidWalker'a, jesli takiej mozliwosci to raczej odpusc. Nie ma co robic wszystkiego zeby go sumnac, lepiej grac tak jak jest.
Zaczynacie od zDoTowania Warriora i zRootsowania go, Warlock powinien DrainLifowac jesli Warek jest w Rootsach. Kiedy pojawia sie Druid zDoTowac go i ocenic sytuacje. Czy bedzie mozliwe wyssanie go z many, czy moze gra dosyc dobrze, ladnie ucieka i nie bedzie to raczej mozliwe. Jesli nie da rady zDrainowacMany to zaczynacie swoj ChainCC, JEDNAK mala zmiana. Jesli warek jest na Warlocku, zDotuj go i spamuj SearingPainem, prawdopodobnie go przerwie (Pummel). Dostales silenc'a, ale jedynie na szkole Fire. Zacznij odrazu castowac Fear'a w Druida. Dalsza czesc podobna do tej z taktyki ChainCC z poradnika VS. RestoDruid/Hunter
Jednak dobijanie Warriora bedzie troszke inne. Dotujesz zaczynajac od spelli ze szkoly shadow, potem Immolate, jesli nie przerwal to zaczynasz spamowac SearingPainem, kiedy go przerwie zaczynasz DrainLifowac. Jesli zyje powtorka DoTy>FireSpell>Silence na Fire>DrainLife.
Druid wystrzega sie CCowania Warka bo ten bedzie sie healowal poprzez talent SecondWind (99% Warkow go ma).

Jesli jednak mozna zDrainowacMane Druidowi, trzymamy Warriora w CC (Cyclon, Rootsy i Bash. Fear na niego "nie dziala")

Tips 'n Tricks:
Druid:
Na Druidzie trzymamy FaerieFire(Rank1), zwlaszcza jesli jest z Ally!
Kiedy CC'ujesz Warriora musisz stac ani za daleko, ani za blisko. Tak na oko z 7yardow. Pozwoli to na to ze nie dostaniesz ani Pummela ani Intercept'a miedzy krociutkimi przerwami miedzy twoimi (Druida) CC. CC'owac polecam tak: Rootsy>Rootsy>Rootsy>Cyclon>Cyclon>Cyclon itd. Po 3 Cyclonie zostaje okienko okolo 2sec kiedy na Rootsy warek ma jeszcze Immune, po 2sec Rootsy znowu beda na 9sec.

Warlock:
Twoj trick to uciekanie od Warriora ktory jest w Rootsach, jesli jestes blisko to nie castuj/channeluj nic ze szkoly shadow!




PaVeLeC - 06-17-2010 14:36
Imo najcięższy setup do ogarnięcia. Jeżeli startujesz z felhunterem schowaj się za kolumnę i sumni voida. Z felhunterem długo nie pogracie. Polecam wszystko dotowac, wtedy druid najszybciej wyjdzie z many. Jak jest juz oom dot all i bijemy warriora, drainujac z druida resztki many (choćby miał jej 200)

Dzieki. Dodalem to z sumnieciem Void'a. // Sedno



Demotywator - 06-18-2010 13:33
Jedną z dobrych taktyk grając sl/sl jest na starcie zdotowanie warriora, po wyjściu druida zadotowanie go oraz używanie drain mana. Po zejściu dotów z warriora przejście w bardziej defensywną taktykę, tzn. CoW na warra+demoralizing shout (to zadanie dla druta). Po nałożeniu tych debuffów powinno się trzymać warriora w CC(cyclon,rootsy,bash, a nawet fear - czasami warr ma cd na efekty wyzwalające go z feara). Ponadto w trakcie wykonywania tych czynności nalezy utrzymywać doty+drain mana na druidzie. Gdy druid nalozy innervate należy sprobówać ściągnąć ten efekt skillem "Devour magic" - zazwyczaj to się nie udaje, gdyż druidzi niemiłosiernie bugują trzymając peta w teksturach. Gdy już doprowadzi się do niskiego poziomu many u druida nalezy zadotować również warra i w tym momencie unikać rootsów, gdyż regenerują hp poprzez SW.

Nasz teammate(druid) musi utrzymywać fearie fire na drucie przeciwnym (szczególnie, gdy jest to NE), natomiast jeżeli takowy NE ucieknie to powinno się zacząć bić warriora wszystkim, czym się da - dzieki temu zmusimy przeciwnego druida to powrotu i nawet jest szansa na zabicie w tym czasie.
Gdy pet padnie powinno się ściągnąć Voidwalkera, aczkolwiek kwestia oceny sytuacji. Ponadto nasz healer musi ciągle urzymywać przy zyciu peta, tak aby nie dopuścić do jego zgonu, gdyż wtedy sl/sl jest znacznie osłabiony(gdy warrior skupia się tylko na pecie to należy trzymać go bezwzględnie na passive, zaręczam, że po chwil znudzi mu się bicie). Co więcej, gdy zdecydujemy się na voida jako 2giego pet to można w podbramkowych sytacjach użyć "Suffering (rank 6)"



fearbotyo - 06-29-2010 16:09
heh ogolnie wd counteruje ld. top wd v top ld zawsze wygra.z tym ze tu macie hg:D i jak ktos dobrze gra ld to nawet wasze #1 wd na serwie moze outplayedowac. jak jestes dobry w ld to idziesz na burst wara cc druida bez zadnych drainow many etc, musicie tylko dobrze chainowac cc, najlepiej zaczynac burst na poczatku areny kiedy masz jeszcze felhuntera ,po killu felhuntera summon voida i dalej szukacie okazji na dps wara/cc druida. cc chain taki jak opisalem w strategii ld vs rd. ogolnie dobre ld moze zdominowac w miare poprawne wd ale jak pisalem przy top graczach malo masz takich szans) druid z przynajmniej polowa mozgu nigdy nie pojdzie ci oom odkad wd moze przerzucic sie na defensywe jednoczesnie trzymajac presje na druidzie/pecie)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • karro31.htw.pl
  •