ďťż

[PvE][Build] Tankadin kombinator :>





gikermike - 12-08-2009 11:19
[PvE][Build] Tankadin kombinator :>
  Witam. W tym temacie, chciałbym zamieścić bardzo ekstremalne i prototypowe build'y dla Tanków. Stworzone na własnych obserwacjach. Zakładając, że dotyczą przede wszystkim pozycji Tankadina na raidach T5.

Aby temat był ładny i czytelny można by wprowadzić następujący wzór swojego posta:

[1] Ogólne założenia.

[2] Link do kalkulatora talentów w wersji TBC.

[3] Opis dlaczego zdecydowałeś się, na tak kontrowersyjne posunięcia.

[4] Zalety / Wady

[5] Opinie innych.

[6] Jak to działa? (Spostrzeżenia po grze w danym buildzie).

Aby temat był bardziej czytelny, wszystkie zgłoszone uwagi powinny być przedstawione pod aktualnym tematem, następnie osoba, której projekt został skrytykowany(:P) kopiuje te posty i za pomocą edycji wkleja je do swojego tematu. Kiedy osoba zobaczy swoje propozycje zmian w temacie autora, może usunąć swój post, by cały wątek był bardziej czytelny.
Zdaje sobie sprawę, że troszkę to zagmatwane, ale testowałem to już kiedyś na innym forum i naprawdę dało to świetny rezultat. Oczywiście nie zmuszam nikogo do "zabawy" :> ale miło będzie, jeśli przedstawicie swoje zwariowane build'y :P

Przykład postaram się przedstawić poniżej.

[1] Ogólne założenia.
Build stworzyłem eksperymentalnie, by sprawdzić, jak Sanctity Aura wpływa na generowanie Threet'u.

[2] Link
KLIK

[3] Opis dlaczego zdecydowałeś się, na tak kontrowersyjne posunięcia.
Bardzo często w raid party, znajduje się trzech Paladynów, przez co powstają problemy w stylu "jaką aure włączyć". Zauważyłem, że nasz potencjał związany z aurą jest marnowany przez to, że Devotion Aura jest na naszym serwerze bugged i jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest włączenie Aury Retribution. Nie dotyczy to oczywiście bossów typu Hydros, gdzie warto zastosować aure frost, Al'ar gdzie dobrze włączyć aure fire itd.. A zakładając, że CC w Waszej gildii ogarniane, można jednego pala w ten sposób przystosować (przynajmniej na chwilkę, na próbę).

[4] Zalety / Wady
Zalety:
+10% Holy DMG w momencie, gdy nie ma w party retradina.
+3% DMG z Crusade
30% DMG otrzymanego z cryt spell'i trafia w castera
+3% Szans na zmissowanie spell'a
+15% szybsze dobieganie do moba z lootem co ulatwia ninjowanie itemow na FFA :P / szybsze poruszanie sie na mouncie :)
Buid dobry na bossów castujących.

Wady:
Brak Avenger's Shield-a, bardzo duża strata, jednak inaczej się nie da. Osobiście wydaje mi się, że można się bez niej obejść. Jest w końcu manożerna i nieopłacalna do używanie podczas walki. Jedynie do pull'a.
Brak możliwości wbicia aggro przy pull'u na więcej niż jednym mobie (zachwiana idea TrashTanka).

[6] Jak to działa?
Dzisiaj będę testować :>

Czekam na Waszą konstruktywną krytykę :)




Nerevarine - 12-08-2009 12:12
Cytat:
30% DMG otrzymanego z cryt spell'i trafia w castera

Wady:
Brak Avenger's Shield-a, bardzo duża strata, jednak inaczej się nie da. Osobiście wydaje mi się, że można się bez niej obejść. Jest w końcu manożerna i nieopłacalna do używanie podczas walki. Jedynie do pull'a.
Brak możliwości wbicia aggro przy pull'u na więcej niż jednym mobie (zachwiana idea TrashTanka).
Co do eye for an eye to def cap nie daje przypadkiem immune na crity w pve ? Chociaż, może się mylę jeśli chodzi o spelle.

AS to marnowanie many, lepiej zwyczajenie pullnać mana tapem (na naszym servie działa na prawie wszystko) albo wbiec w mobki + consecrate. Jak jakiś dps ma adhd to niech ginie, a heal raczej nie będzie potrzebny do czasu wbicia troche aggro (as i tak wbija tylko na 3 a czesto trzeba pullnac z 10 )

Bardziej brakiem tego buildu jest Ardent Defender, na bossach do niczego ale jeśli chcemy łapać tone trashu to sie przydaje gdy heal złapie laga.

ps. nie wiem czy o coś takiego Ci chodziło w formowaniu postów



loldelete - 12-08-2009 12:38
Ja sam tankiem paladynem nie gram zawsze dps'em jednakbylem na raidach gdzie tank mial wlasnie ten build i musze powiedziec, że dobrze tankowal spore agro (w koncu 10% wiecej z holy dmg. Na poczatku ten build tez wydal mi sie dziwny. (bez final talentu w prot)



Maniusia - 12-08-2009 13:25
Cytat:
Wady:
Brak Avenger's Shield-a, bardzo duża strata, jednak inaczej się nie da. Osobiście wydaje mi się, że można się bez niej obejść. Jest w końcu manożerna i nieopłacalna do używanie podczas walki. Jedynie do pull'a.
Brak możliwości wbicia aggro przy pull'u na więcej niż jednym mobie (zachwiana idea TrashTanka).
AS jak napisałes można się obejść bez. Pull jak Nerevarine napisał, mana tap, albo po prostu leroy :P

Cytat:
(...)+15% szybsze dobieganie do moba z lootem co ulatwia ninjowanie itemow na FFA :P / szybsze poruszanie sie na mouncie(...) Po 1. Crusader aura nie stackuje się z tym talentem :P
Po 2. Vindication chyba lepsze, działa na bossy.
Po 3. te 2 pkt z eye for an eye, można dać w imp sela of the crusader, zawsze jakaś pomoc dpsom. Chociaż teraz się zastanawiam nad tym, bo nawet taki aeonus potrafi scritować Sand Breath za 5k czasem, a może pomogło by to we wbijaniu threatu (o ile liczy się to jako atak od nas).
Cytat:
[2] Link
KLIK
Anticipation. Chyba wyciągniesz 12 def więcej niż trzeba? 2/5 pkt w tym talencie, i masz 3 wolne na rozdanie np. w Precision. Osobiście tak mam, i te 3% z 9% do capa poprawia wbijanie threatu ;)

O tak mam.

Mam nadzieje że pomogłem ^^

PS: Póki nie działa One-handed specialization, Reckoning albo Argent Defender, jest wyjściem, ale zaraz jak naprawia właśnie w ten talent bym celował. (nie działa, testowane by myself).




gikermike - 12-08-2009 13:59
Cytat:
Po 1. Crusader aura nie stackuje się z tym talentem :P
Po 2. Vindication chyba lepsze, działa na bossy.
Po 3. te 2 pkt z eye for an eye, można dać w imp sela of the crusader, zawsze jakaś pomoc dpsom, a EfaE działa tylko na spelle, bo z meele nie ma prawa wejść cryt :P
ad1. racja zapomialem :) no ale dajej mozna szybciej ninjowac :P
ad2. co do vindication, to mam mieszane uczucia, bo w zasadzie zmniejsza tylko base staty takie jak sila itp, znaczaco na zadawany dmg nie wplywa, szczegolnie na naszym serwie. zakladam tez, ze jest w 25-man jakis retradin, a on vindication bedzie mial na bank.
ad3. co do imp seal of the crusader, to jak wyzej zakladam, ze jest jakis retradin, a on bedzie mial tam wpakowane pkty na 100% :> zgadzam sie, ze EfaE dziala tylko na spell'e tak jest w opisie talentu :) zastanawiam sie wlasnie maniusia, czy te 3% missa cos dadza, zawsze moze to jakis resist na castujacych bossach.

Cytat:
Anticipation. Chyba wyciągniesz 12 def więcej niż trzeba? 2/5 pkt w tym talencie, i masz 3 wolne na rozdanie np. w Precision. Osobiście tak mam, i te 3% z 9% do capa poprawia wbijanie threatu dobrze, ze zwrociles na to uwage, w zasadzie to skille zamienniki, (tylko po to zeby uzbierac pule pkt na nastepny tier ;p) ja akurat mam hit cap i bardziej przyda mi sie na ta chwile (tylko 2xt5 itd) anticipation. potem bede pewnie kombinowac tak jak ty piszesz - z precision.

Cytat:
Bardziej brakiem tego buildu jest Ardent Defender, na bossach do niczego ale jeśli chcemy łapać tone trashu to sie przydaje gdy heal złapie laga. no tu niestety, zdaje sie na heala, pasc na trashu to jeszcze nie taka trafedia, bo inny tank moze przejac moby, a na bossie te 15% dmg redukcji, tak jak wspomniales i tak nic nie daje, bo jak dostaje sie hity po 7k to na 35% i tak leze i kwicze :P

jeszcze jedno. mam obiekcje do tego, czy crusader wogole dziala, bo jeden z paladynow wspominal kiedys, ze sprawdzal i ponoc nie daje rezultataow. jak bede mial czas to percentcalc'em to sprawdze.



Nerevarine - 12-08-2009 18:08
Zapodam swoje buildy :
Sancity aura :
http://wow-space.info/postac/talenty...0203003010|243
Full prot
http://wow-space.info/postac/talenty...|052050000|243

Teraz lista talentów z podejrzeniem, że nie działają.

Vindication - nie powinno dzialac na bossów, u nas wchodzi na wszystko, ale nie wiem czy cokolwiek redukuje (napewno nie hp / mane).

Crusade - nigdy nie sprawdziałem czy rzeczywiście zwiększa obrażenia przeciwko wymienionym targetom (trzeba by kogos na duel i testowac z consecrate)

1h spec - widziałem z tym pare osób, kiedyś testowałem nie działało (zwiększało tylko biały dmg) a powinno wszystkie zadane obrażęnia.

Spell warding - analogiczny talent u preja ponoć nie działa, więc tu pewnie też.

Eye for an Eye - jak już pisałem def cap daje dam teoretycznie uncritable w pve, wiec nie powinno to wlasciwie w pve dawac nic. Crushing to nie crit, i nie wiem czy aktywuje ten talent.

Blessing of Sanctuary - threat z obrażen nie jest zwiekszany przez rightous fury ! (testowane dtm'em)

Retri aura - bonus z talentów + t5 wydaje sie zle stackowac, sam bonus z t5 chyba nie działa, nie generuje ZADNEGO threatu.

Improved judgement of crusader - nie da sie sprawdzic czy to zwieksza rzeczywiscie crita

Judgement of light / wisdom - wzajemnie sie usuwaja od 2 palkow wiec jak macie holy palka to niech nie wrzuca judgement of light. Moze byc light/wisdom + crus.

Taka jedna rada, jak juz mamy uncrushable bez libramu zwiekszajacego block rating z holy shielda to nalezy go zamienic na ten ktory zwieksza obrazenia z seal of rightousness (libram of divine purpose) bo to bonusowe BR nic już nie daje.



Arkion - 12-14-2009 14:24
Crusade - 137 z konsekracji w beasta, 141 w elementala. Jak widać działa.
AD się opłaca na bossów. U mnie na full buffie chyba przy 7k działa, aw tedy dostanę słabszego hita i jakoś przeżyję :P
Def cap daje immune na crity z melee tylko niestety, więc Eye for an Eye się przydaje nawet.
A anticipation się na uncrush capa przydaje.
I polecam ten build pod sanctity, spory kop do tpsu, aczkolwiek kosztem przezywalności.



Sir_Curtan - 12-15-2009 12:24
jak ja sie ciesze ze aliance paladyni nie musza sie dbac o trita majac vengance :P



n0name90 - 02-13-2010 22:11
Build tanka
  Ja mam taki build:
Paladin Talenty • WoW-Space.info
Prosze o komentarze;D



cicibor - 02-13-2010 22:49
Build bez sensu i pokazuje ze nie rozumiesz wogole o co chodzi w tankowaniu paladynem.
5 pkt w Divine Strength? n/c



gikermike - 02-17-2010 17:07
zgadzam sie w 100% z przedmowca.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • karro31.htw.pl
  •