ďťż

Rogue / Dreamstate druid vs Warrior / Paladin





Clemenza - 06-18-2010 00:01
Rogue / Dreamstate druid vs Warrior / Paladin
  http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Rogue.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.pngRogue/DS Druid vs http://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warrior.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Paladin.pngWarrior/Paladin
5/10
Autor:
http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.png Clemenza
2448 rating na Hellgroundzie
2003 rating na pewnym pvp serwerze

Ogólne informacje:
Najlepszą taktyką jest jak najszybsze sprowadzenie paladyna do użycia bańki i medalionu. Ciężko może być zabić takiego healera, który BoF używa wyłącznie na siebie i pillaruje całą walkę przy okrągłym filarze w nagrand.
Otwieramy sapem i rootsami na warriorze, ubezpieczając je FF i DoTami. Ważny jest jak najdłuższy kontakt rogue z paladynem na początku walki - druid nie może dopuścić do intercepta. Blind możemy zużyć na dwa sposoby - jeśli paladyn będzie zostawiał freedoma warriorowi, będzie dostawał dużo większy DMG ponieważ nie powinien uciec od rogue (w razie stuna/hamstringa druid łapie healera w ofensywny cyklon). Możliwe jest że spali insygnie na którymś kidney shocie, wtedy druid powinien zacząć DPSować warriora DoTami i okazyjnie wrathami. Przy dobrym momencie switch na warriora i blind na paladyna.
W przypadku kiedy paladyn oszczędza medalion, szykuj się na nudną walkę na manę. Blind na warriora w ciężkim momencie i po tym druid zaczyna go DPSować.

Tips 'n Tricks:
- zostawiaj roots na warriorze w momencie stunów na paladynie
- wymuszaj pummel na starfire
- Jeśli paladyn czyści się z wszystkiego na bieżąco, zostawiaj na nim DoTy rank 1
- jeśli warrior ginie a paladyn wychodzi bańką z np. blinda, cyklonuj warriora żeby nie dostał healingu
- uwaga na blessing of sacrifice żeby nie spalić blinda lub sapa




vook - 08-23-2010 11:00
chcialbym dodac ze jesli walka jest na ruins of loardeon ( a warek nie trzyma sie pilarów mozna odrazu sapowac pala) i nukowac wara
war na cheap kidney (kiedy pal jest w sapie) powinno mu spac okolo 6-7k hp z pomoca druida potem wiadomo cyc na pala cyc na wara wkoncu pal pod presja bedzie zmuszony medalikowac/banke dac wtedy dobrze jest dac ofensywny cyc (jak sie niema dr)

i tak kontynowac pod presja pal nieda rady wyhealac wara



hejty - 08-23-2010 12:29
ta a paladin nie da seal of blood zeby sap zszedl widziac 2x stealth

Drap: Blessing of Sacrifice, nie SoB. Ale ogólnie Kajtos ma rację. BoS trwa 30 sec z 30 sec cd. Także raczej podczas walki z wami każdego dobrego palka możecie traktować jako sap immune.



Clemenza - 08-23-2010 13:12
cyklon na warriorze chociazby i cya BoS ^ ^




Drapach - 08-23-2010 13:17
Tak, ale w dobrym momencie. Ew. warre użyje insygni i interceptuje.
I nawet jeśli, pal może wejść w combat shockiem etc.

Otwarcie pall/warr sapem na paladynie jest bardzo trudne.



Clemenza - 08-23-2010 13:23
Cytat:
Otwieramy sapem i rootsami na warriorze, ubezpieczając je FF i DoTami medalion masz raz na 2 minuty a cyklon kiedy tylko zechcesz. Btw jesli warek spali trinket na cyklon w momencie kiedy rogue jest w stealthu to nie mow mi, ze to dobre war/pal : D



Drapach - 08-23-2010 13:46
Pali medalion i jest w combacie, palek także. Dla mnie to brzmi sensownie - nie macie opena. My za to mamy bo biegasz już sobie z JoJ-em na mordzie.

Blind na warze nie jest zagrożeniem. Ogólnie nie macie żadnego cc prócz cyklona który warr powinien trinketować.
Blind na wara->BoP.



Robson21 - 08-23-2010 13:57
Na HG palek ma i tak łatwiej bo może wyjść z cyklona bańka (mage może ice blokiem). Tak na retailu nie ma i to jest dosyć poważny bug :D.
Cytat:
The only ways to break free of cyclone is the human racial Every Man for Himself and Insignia of the Horde or Insignia of the Alliance. <-wowwiki.com



vook - 08-24-2010 13:52
z reguły to kazdy mi mowi ze war + pal jest anty teamem dla rog + restokina
bo tak w technice myslac rogal bije pala dostale spamstringa a pal daje se Bofa i juz go niema.

dlatego samo bicie pala niema zadnego sensu przy teamie srednio ogarnietym.

azneme jako doswiadczony druid postanowil to zrobic jakos na duela ze on jako druid bije wara i tyle co naklada doty rank 1 na pala zeby ten dispelal.

palek jest wdlg mnie jedna z najlatwiejszych do ccowania heali (druid anty na poly i casta,sham ma totemki i shocki, priest ma swoje cc + silence w specialny buildzie a palek ma tylko swojego smiesznego stuna)

dlatego CC palka jest dobrym pomyslem
i hmm co do BoS jest to proste daje warkowi Bosa to czekamy mija pal dostaje sapa. co do 30sec cd i 30sec trwania mozemy liczyc ze palek sie zamuli albo wystartoac szybciej zeby sie niekapnol z kim walczy



tamten5 - 08-24-2010 17:15
W teorii pal/war wydaje sie byc counterem dla RD (2 platy, BoF, hamstring), ale w praktyce walka wyglada zupelnie inaczej.

Wystarczy hard open na paladynie w trakcie ktorego full kontrol na warka (z nadzieja na insygnie). Warek bez insygni jest bardzo wystawiony na smierc. A to dlaczego ? Przede wszystkim gdy juz zostanie nawoundowany na 5 stackow (co kazdy dobry rogal powinien zrobic), ktore wystarczajaco utrudnia zycie paladynowi to jeszcze na jednym z udanych 6 sekundowych kidney shotow dostanie mocne wciry od druida (ah te latajace wrathy).
Kolejny plus braku insygni warriora to oczywiscie to, ze na 100% bedzie siedzial w cyklonie pod BoPem.

Jako WP dalbym 7/10, moze nawet 8/10. Jako RD 5/10, 6/10.



Edeon - 08-24-2010 18:02
chyba jedynym teamem, ktorego mozna nazwac counterem rd, jest 2x rogue z perception. Wystarczy dobrze ofensywnie operowac cyklonami i mozna wygrac. Faerie czy inny crap na warra i rogal moze go pokitowac. stuna dobrze jest oszczedzac w momencie kiedy palek rzuci bofa. Rd moga palka znukowac do banki na stunlocku i cc warrka.



tamten5 - 08-24-2010 18:27
Co do tego counterowania to chyba sobie zarty robisz.

Wygraj jako RD z dobrym HD, albo WD...



Robson21 - 08-24-2010 21:31
Cytat:
Co do tego counterowania to chyba sobie zarty robisz.

Wygraj jako RD z dobrym HD, albo WD...
I tak jesteście najbardziej ovp setupem TBC :D



Drapach - 08-25-2010 12:14
A nawet jak coś nie wyjdzie, pal będzie utrzymywał BoS na warku cały czas po 2 minutach walki healowania na 5 stackach wounda/zdejmowania dotek/prób healowania będzie totalnie i całkowicie oom.



tamten5 - 08-25-2010 14:19
Cytat:
I tak jesteście najbardziej ovp setupem TBC :D Ja bym powiedzial ze war/dru ;>

@Drapach : to jest wlasnie to co mowie, uwazam ze dales za mala ocene trudnosci tego setupu, albo po prostu jeszce nie grales na dobre, rodzime RD



Drapach - 08-25-2010 14:33
Tak, ale na to są metody - bijecie wara - freedom him. Podczas walk z wami zagraliśmy za bardzo defensywnie no i mój war był w bulidzie bez second winda który sporo daje przeciw rogalom. No i do następnych walk, albo zmienisz zdanie. Albo Ja to zrobię :D W każdym razie uczymy się.

Odpowiednio grane PW kontruje WD. No i WD nie ma tak łatwo z RM chociażby.
Jednak przychylam się do opini że RD jest najbardziej ovp ;p
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • karro31.htw.pl
  •