ďťż

Totemy





Nuaris - 08-12-2010 03:28
Totemy
  Witam

Tak jak w temacie, mam prośbę czy ktoś mógłby mi dokładnie opisać totemy?
Powiem o co dokładnie mi chodzi i tak jakby ktoś mógł to bardziej szczegółowo, trochę tego jest;D

Okk. Chciałbym aby ktoś mi napisał kiedy i w jakiej sytuacji maiłbym, używać następującego totemy np. na duelu z rogalem, drutem, lockiem itd..W sumie z każdą postacią jakie totemy powinienem używać, dalej np. na bg jakie totemy powinienem stawiać i jeszcze jak ogólnie najlepiej aby szaman ench walczył w duelach :D!

Jakby mi ktoś odpisał na tego posta tak jak oczekuję byłbym na prawdę bardzo wdzięczny :) Czekam na odpowiedź osoby, która ogarnia szamana.




lime - 08-15-2010 16:57
Fire
- Frost Resistance - podnosi odporność na magię ze szkoły frost o 70 dla wszystkich sojuszników w zasięgu działania totemu;
- Searing Fire - strzela słabym pociskiem single target w przeciwnika w pobliżu (20y zasięgu, strzał co parę sekund, dmg zależny od bsd);
- Fire Nova - po krótkim czasie wybucha zadając aoe dmg (czas aktywacji od 5 do 3 sekund w zależności od talentów, 10y zasięgu, dmg mniej więcej taki jak 45 sekund searing fire);
- Magma - robi słabe aoe co 2 sekundy, 8 yardów zasięgu;
- Flametongue - nakłada sojusznikom słabszą wersję Flametongue Weapon na main hand;
- of Wrath - daje 3% spell hita i 3% spell crita sojusznikom w zasięgu działania totemu. Totem wymaga 41 punktów w drzewku elemental - z tego powodu nie korzysta się z niego nawet w buildzie elemental.
- Fire Elemental - przyzywa elementala, nie da się używać na arenach - w duelach używają tylko boty które nie ogarniają klasy (podobnie jak lay on hands u paladyna);

Earth
- Tremor - co 3 sekundy tickuje ściągając efekty fear, sleep i charm z sojuszników;
- Earthbind - spowalnia przeciwników w zasięgu, zasięg zależny od talentów;
- Strength of Earth - zwiększa str sojuszników w swoim zasięgu;
- Stoneskin - odrobinkę redukuje obrażenia melee physical które dostają sojusznicy;
- Stoneclaw - tauntuje przeciwników w zasięgu 8 yard;
- Earth Elemental - to samo co Fire Elemental, wersja Earth ma więcej hp ale zadaje mniejszy dmg;

Air
- Nature Resistance - to samo co Frost Resistance, ale przeciwko Nature;
- Grounding - ściąga na siebie jeden szkodliwy czar rzucony na sojusznika w swoim zasięgu;
- Grace of Air - zwiększa agi sojuszników w swoim zasięgu;
- Wrath of Air - zwiększa bsd sojuszników w swoim zasięgu;
- Windwall - odrobinkę redukuje obrażenia ranged physical które dostają sojusznicy;
- Sentry - po kliknięciu ikonki buffa pozwala zobaczyć otoczenie totemu gdy shaman jest daleko od niego;
- Tranquil Air - zmniejsza threat powodowany przez sojuszników w zasięgu totemu;
- Windfury - nakłada sojusznikom słabszą wersję Windfury Weapon na main hand;

Water
- Fire Resistance - to samo co Frost i Nature Resistance, ale przeciwko Fire;
- Mana Spring - co 2 sekundy regeneruje trochę many;
- Poison Cleansing - co 5 sekund tickuje sciągając 1 poison z sojuszników;
- Disease Cleansing - co 5 sekund tickuje sciągając 1 disease z sojuszników;
- Healing Stream - co 2 sekundy regeneruje trochę hp;
- Mana Tide - szybko regeneruje dużo many sojusznikom w pobliżu. Totem wymaga 31 punktów w drzewku restoration. Ma cooldown.

W pvp używasz przede wszystkim Resistance, Tremor, Earthbind, Grounding, Searing Fire, Fire Nova, Poison Cleansing, Mana Spring. W zależności od sytuacji, jako ench, możesz też chcieć użyć Strength of Earth, Grace of Air, Magma.

Totemy powinieneś stawiać reaktywnie - to znaczy jako reakcje na zagrania przeciwników. Przykłady:

- Mag castuje poly w twojego healera - stawiasz Grounding Totem.
- Warrior rzuca shield reflecta by odbić pyroblasta maga z twojego party - stawiasz Searing Fire Totem pod nogi warriora by zjeść jego buff.
- Lock przywołuje sukubusa - stawiasz i pilnujesz Tremor Totem.
- Hunter rzuca viper stinga na kogoś w twoim party, albo przeciwny rogue bije ciebie albo twojego sojusznika - stawiasz Poison Cleansing Totem.

itd. itp. By wymienić wszystkie możliwe zagrania totemami to nie starczyłoby kilkunastu stron a4. Nauczyć się musisz sam grać, nikt Cię uczyć nie będzie.



Edeon - 08-15-2010 19:44
hmm, tremor tyka co 3 sek. raczej:p to samo z poison cleansing.



lime - 08-15-2010 21:49
Tremor fakt - nie wiem skąd wyniknął ten błąd, może z nieuwagi. Dzięki za poprawienie mnie :-[

Cleansingi co 5 sekund na 100%
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • karro31.htw.pl
  •