vs Shaman/Retradin/Warrior
Yason - 05-17-2010 17:33
vs Shaman/Retradin/Warrior
http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Rogue.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warrior.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.pngRogue/Warrior/Resto Druid vs http://www.arenajunkies.com/images/a...ass/Shaman.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Paladin.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warrior.pngShaman/Retradin/Warrior
10/10
Autor:
http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Rogue.pngYason
2000+ rating na Hellgroundzie
Ogolne informacje:
Jest to walka którą najprawdopodobniej przegrasz, Retradin z bańka + Warek z freedomem + szaman z BoPem, wszyscy 3 z Hero zabiją twojego druida szybciej niż zdążysz pomyśleć "what the f***". Dodatkowo gdy trafisz na nich na Ruinach możesz odrazu użyć
Kod: /leave arena Jedynym sposobem, który teoretycznie daje jakiekolwiek szanse na win jest spowalnianie warka i atakowanie paladyna. Dlaczego akurat tak ? Kluczem do sukcesu w tej walce będzie zmuszenie paladyna do odpalenia bańki w momencie który nie bardzo będzie przeciwnikowi pasował ( BoF na cd / nasz druid wciąż ma trinket ). Gdy już bańka pójdzie, wszelkimi możliwymi sposobami przytrzymać będzie trzeba warka i modlić się o cud, lag czy cokolwiek innego co pozwoli naszemu druidowi przeżyć. Gdy już uda nam się przetrzymać hero i bańkę ( jak prosto to brzmi ;) ), siadamy na paladynie starając się go zabić i cały czas pamiętając o spowalnianiu warriora. Nie siadajmy jednak na laurach, mimo przeżycia pierwszego rusha walkę można bardzo łatwo przegrać gdy nasz druid da się złapać w stun będąc w formie castera ( czy to HoJ, czy RNG )
Tips 'n Tricks:
- brak ;)
Edeon - 07-10-2010 19:40
Demo shout + zwolnienie na warra i palka(hamstring imo), druid pillaruje cala walke. Walka jest do wygrania mimo wszystko- warr+rogal moga zjechac nawet shamka dosc szybko. W momencie kiedy pojdzie banka na shamana, warrek i rogal musza zestunowac wrogiego warrka i paladyna, zeby druid mogl rzucic szybkiego cyclone w shamana- jesli do tego momentu przezyliscie i udalo sie wam, walka jest wygrana.
Druid moze pasc na jdenym stunie od pala nawet jesli jest w bear formie, musicie dobrze sie ze soba komunikowac, i pomoc mu przezyc w krytycznych momentach.
dyrmagnos - 07-10-2010 23:37
Mam małe zastrzeżenia względem przeżywalności druida zostawionego samemu sobie przeciwko retri i warowi - o hero, windfury i purge już nie wspomnę... taka walka kończy się zanim się jeszcze na dobre rozpocznie - tutaj bijąc shamana warrior i rogue sami skazują się na przegraną - pomyslcie co zrobi biedny druid z niemożnościa wrzucania travel form + spam harmstring + burst palka... Shaman bedzie spamował Earth shieldem i dosłownie srał totemami co pozwoli mu wytrzymać te 30s, no może minutę - natomiast druid złoży się w 5-20s. - jedyne wyjście imho to bicie retri + szybki kill shamka jak już odpali ns i rogue ma wolny cd na kidney shota i blinda.
Może nie mam racji ale ja swojego 2100 w 3vs3 dorobiłem sie w setupie disci + restokin + hunt... ;p
Yason - 07-10-2010 23:40
Bicie szamana w takim setupie to 100% lose, gdy zjechany on zostanie do hp wymagającego BoP'a od palka najczęściej puszcza on wtedy hero i przestawia się w tryb ofensywny, co do cyclone - zapomnij, palek będzie trzymał HoJ'a właśnie na taki moment ( wraz z puszczeniem hero zbańkuje sam siebie aby uniknąć przeszkodzenia mu w stunie druida ). Warka można by przytrzymać blindem ale to tylko w przypadku ztrinketowania przez niego basha. Nawet wtedy szamek castujący sobie lighting bolty spod ( z pod ? ) bańki i retradin z divine prot hero i wf zabiją naszego druida na naszych oczach ( jak wiadomo na HG wciąż posiadamy buga z niemożliwością pummelowania/kickania ludzi "pod" BoPem )
I tak na marginesie, cała ta sytuacja jest raczej czysto hipotetyczna gdyż Retradin+Warek+WF totem zniszczą druida szybciej niż war/rog szamka, szczególnie że mają możliwość dispellu graspa no i oczywiście znienawidzony przez wszystkich druidów Judgement of Justice
Edit: Widzę że kolega z góry troszkę mnie uprzedził, jednak nie zgadzam się z nim w całości - po rushu moim zdaniem wciąż powinniśmy siedzieć na retri ( no chyba że szam kompletnie wywalił się z many i wiemy że padnie naprawde [ ale to naprawde ] bardzo szybko )
Edeon - 07-11-2010 10:14
Tak serio mowiac to zaczynamy powoli dodge'owac ten setup, moga popelnic trylion bledow a i tak wygrac, jesli wrd ma counter na 3v3 to ten 100% pasuje na ten tytul.