ďťż

Vs. Warlock/rDru





Drapach - 05-19-2010 00:41
Vs. Warlock/rDru
  http://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Paladin.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warrior.pngPaladyn/Warrior vs http://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warlock.pnghttp://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Druid.pngWarlock/Druid
8/10
Autor:
http://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Paladin.png Faldar
2100 na Hellground

Ogolne informacje:
Bardzo irytujący matchup, co ciekawe - zdarzało mi się wygrać na manę^^ Ogólnie będziesz miał dużo czasu do namysłu, układania wierszy, rozwiązywania zadań z matematyki, do czegokolwiek ponieważ nie spodziewaj się po tym setupie efektywnego dps-u. Kluczem tu są switche w odpowiednim momencie. Na otwarcie Twój warrior siada na locku, nie usuwaj dot na nim - niech zostaną i wbijają rage. Wiele nimi nie zrobi warlock także nie ma się bardzo czym przejmować. Na Tobie prawdopodobnie już jest pet. Teraz grasz w systemie - unikaj losu warlocka i druida, fearuj peta, próbuj pić (niewielkie prawdopodobieństwo że Ci się uda - dzięki soullinkowi część dmg wbijanego w locka rozkładana jest także na peta także fear w każdym momencie może zostać przerwany). Dążcie do tego żeby zabić peta - jeśli będzie miał ok. 3-4k dmg w pewnym momencie switch, Ty odpalasz Avenging Wraith - holy shock (1,5k holy dmg), egzorcyzm (1k dmg), judgement (1k dmg). Można uprzednio zwiększyć skuteczność swoich ataków przez judgementowanie seal of crusader na pecie. Po zabiciu najprawdopodobniej Warlock przyzwie voidwalera - i tutaj masz walkę z zasady wygraną. Niesamowicie skutecznie odnawia się manę o peta warlocka. Seal of Wisdom + Judgement of Wisdom na targecie i bijemy^^
Przez caaaaałą, dłuuuuugą walkę czeka Cię spam cleanse. Dużo zależy od tego jak dobrze grają warlock z druidem i jak szybko połapią się w waszej strategii. Jeśli drugim petem będzie felhunter postaraj się go zabić jak wcześniej. Jeśli próbują Cię brać w chain cc to.. zaraz. Nie powinni móc ponieważ cały, cały czas losujesz locka. Warrior niech trzyma pummele na casty fearów w Ciebie.

Tips 'n Tricks:
- Odnawianie many o peta locka, bardzo często klucz do wygranej który nie pozwoli Ci zejść oom.
- To będzie długa walka, nie bój się marnować cd. łącznie z tym na bańkę.
- Pamiętaj że w międzyczasie można próbować brać druida w cc - stun+fear. W pewnym momencie będzie szedł pić - jeśli odpowiednio mocno przyciśniecie locka jest szansa że wytrinketuje stun. Wtedy fear i max, max dps na locka.
- Nie dopuszczaj żeby było na Tobie kilka stacków debuffów. Jeśli masz kilka warlock najprawdopodobniej spróbuje Drainować manę. Dispelluj z siebie wszystko jak najszybciej możesz żeby później zapobiec głupich strat many.




dyrmagnos - 07-09-2010 08:41
Wasza taktyka dobra jest na bot teamy gdzie gra się tylko na manę.
My w setupie sl + restokin nigdy nie graliśmy na czas i mana drain był chyba najrzadziej używanym spellem przez mojego locka. Warrior siedzi na warlocku - to my ładujemy w niego 100% naszych mocy przerobowych i gwarantuję, że przy takiej presji Paladyn musi przestać tracić LoS na warlocku/drucie bo inaczej po prostu jego teammate zginie śmiercią takoż tragiczną co szybką. Z moim Lockiem gdy nikt nam nie przeszkadza wciskamy prawie 1500 dps w warriora co daje jakieś 8-9s Paladynowi na interwencję - spell lock + fear/cyclone i spam co tam fabryka przewidziała skutkuje bańką u palka w pierwszych minutach walki. Potem dla zablokowania healingu cyclone spam na warku (jeśli zna się na rzeczy to wyjdzie z 1-szego 6 sekundowego insygnią) paladyn wyleczy i po minucie powtórka i win :D.

Ogólnie w przypadku gry bardzo ofensywnej W+D zmieniłbym trudność na 9/10.

Edit:
Chciałbym dodać, że jedyną szansą na win z teamem bardzo ofensywnym Warlock + Restokin (samemu będąc Warrior + heal) jest ubicie Druida i to musi być akcja poprzedzona dobrym przygotowaniem (wolnymi cd na praktycznie wszystkie skille oraz 70-80+ rage u Warriora) i bardzo mocny nuke druida - koniecznie złapanego w casterze - jedynymi teamami ubijającymi mi Warlocka był team Kayllino (nie wiem czy dobra pisownia) spriest + rogue i dobre teamy disci + rogue (szczególnie kiedy priest jest NE i fear + dispel, dispel, dispel + woda + shadowmeld).

//Drapach: Scalone. Ogólnie napisałeś coś co się udaje tylko w 5% walk w setupie pall/warr. Wg. mnie idiotyzm. Po ew. nieudanym nuke pall ma 40% many i walka może być już oddana. Ogólnie nuke dru - tak! Ale po zabiciu felhunta. By właściwie była jakakolwiek sensowna opcja odnowienia many. W tym ds-a nuka się bardzo, bardzo ciężko. Także rozwiązaniem równie dobrym jest ciśnięcie locka po pozbyciu się obu petów. Wtedy dru będzie musiał zagrać defensywnie albo zejść oom. Wybór taktyki powinien zależeć od stanu many paladyna.



EdekK - 07-09-2010 11:37
I tu niestety musze przyznac racje Dyrowi; grajac na pewnym PVP serwerze (wszyscy wiemy jakim:D) natykalem sie na "NOOB SL/SL bota i resto" ale po nuku ktory trwal jakies 15s nabralem troche szacunku i dystansu do tego "dot dot dot, mana drain, fear, me be pillar huggin" teamu.

:D



Drapach - 07-09-2010 14:33
Cytat:
Wasza taktyka dobra jest na bot teamy gdzie gra się tylko na manę.
My w setupie sl + restokin nigdy nie graliśmy na czas i mana drain był chyba najrzadziej używanym spellem przez mojego locka. Warrior siedzi na warlocku - to my ładujemy w niego 100% naszych mocy przerobowych i gwarantuję, że przy takiej presji Paladyn musi przestać tracić LoS na warlocku/drucie bo inaczej po prostu jego teammate zginie śmiercią takoż tragiczną co szybką. Z moim Lockiem gdy nikt nam nie przeszkadza wciskamy prawie 1500 dps w warriora co daje jakieś 8-9s Paladynowi na interwencję - spell lock + fear/cyclone i spam co tam fabryka przewidziała skutkuje bańką u palka w pierwszych minutach walki. Potem dla zablokowania healingu cyclone spam na warku (jeśli zna się na rzeczy to wyjdzie z 1-szego 6 sekundowego insygnią) paladyn wyleczy i po minucie powtórka i win :D.

Ogólnie w przypadku gry bardzo ofensywnej W+D zmieniłbym trudność na 9/10.
Przy odpowiednim losowaniu nie ma wielkich problemów. Jeśli są mana-botami trudność walki powinna być ok. 5-6. Jeśli ofensywnie ok. 8.
Grałem z kikunastoma sl/ds. Cała trudność polega na tym iż prócz death coila i dr-a na feary/cyce ten team nie ma żadnych długich cooldownów. Dlatego nie ma na co czekać.

Ogólnie zawsze pierwszym krokiem jest nuke peta. Jeśli nie widziałeś jak szybko pall/warr z egzorcyzmami pala i holy shockiem zabija peta to nie grałeś z dobrym pall/warr jeszcze. Na Holy pet nie ma resistów. Napisałem w poradniku jaki to nuke. Jak sobie poradzić z dru w międzyczasie? Stun tuż przed nuke -> jeśli wytrinketuje to fear. Nie ma szans żeby pet przeżył dłużej niż 2 sekundy.
Jeśli przyzwiesz drugiego felhunta, powtórzenie i za pół minuty jesteś bez peta. Uwierz - nie przyzwiesz następnego. Druga opcja to Void i tutaj walka w zasadzie także jest wygrana.
Pamiętam jak ktoś jeszcze impa przyzwał, to wcale niegłupie jest. Nie da się o takiego odnawiać manę a może Cię utrzymywać w combacie. W tym może zginąć od samego dps-u na locku ;p

Po zabiciu pierwszego peta, jeśli drugi nie będzie także felhunterem switch na dru. Nuke w odpowiednim momencie i będzie leżał. Ważne że nie ma spell locka na karku.

Bo bez spell locka sl/ds sporo traci. I wszystko, zapraszam na arene ;p

Btw. to jest poradnik dla pall/warr także nie pisz jak dobrze inny setup może nas zmielić/zniszczyć. Doświadczeni gracze wiedzą jak kosmiczny dps wyciąga dobre sl/ds.
Ale w sumie oprócz tego musisz napisać jak grać vs. wam. Ds = nie ma swiftmenda = mocno ograniczona moc healująca = pet leży jeszcze łatwiej.

Ech.. trzeba być bardzo, bardzo, bardzo dobrym w pall/warr żeby sobie dawać radę z ofensywnym sl/ds. Wszystko po prostu dlatego iż pall/warr zostało mocno znerfione w sezonie trzecim. Wystarczy popatrzeć na statystyki, wiele osób przerzuciło się na o niebo lepsze pall/lock. Gdzie paladyn i lock nie muszą wcale bardzo ogarniać by wbić topowe ratingi.
Tymczasem pall/warr to SPPOOOOOOOOOOOOOOOOORE wyzwanie na wyższych ratach dla grających tym setupem.

Hejty: ds ma instant heal... nie ma swiftmenda.
Drap: Poprawione.




Clemenza - 07-09-2010 15:35
Bic peta w momencie kiedy warek zdycha? najs
holy resistance nie ma ale dlugi czas byly, bo bugged ofc - nie wiem czy teraz dziala

Drapach: Tak, oczywiście właśnie wtedy należy bić peta. Ds/lock to jednak nie UA/Spriest także nie tak łatwo składają warka. Dowodem są walki po 10 min z takimi setupami. Krócej jeśli coś spapram. Umieszczę filmik to się okaże co i jak robić, dalsze dyskusje w ten sposób są bez sensu. A bo Ja mogę zrobić to a Wy to i tak w kółko. Czysto akademickie, bez większego sensu przekrzykiwanie się.
Z dobrym ds/sl ma szanse wygrać pall/warr jeśli nie popełni żadnego błędu. Jedna z dróg wskazana jest w poradniku. Co zrobić dalej rozwinięte pod nim.

Jak ktoś chce coś dopisać do samej walki, na co uważać etc. to wrzucać, wrzucać a nie czekać ;p

no wrzuc wrzuc, przeanalizujemy drain boty ^

a i dodam moze
UA/SP to nie jest, ale powiem odwrotnie. SP/UA to nie SL/DS ; ] i nie ma cyklona na paladynie. Paladyn nie ma czasu DPSic peta bo stoi w cc/healuje wara tracac czas na faki spell locka. Powiesz ze paladyn LoSuje (chociaz wtedy nie wyleczy wara ale ok, przyjmujemy ze losuje i jakos leczy) - wyprowadzasz paladyna death coilem/bashem/stompem i masz clear target do CCowania

Tutaj nie chodzi, ze pal nie ma zabijac peta bo jest nuk. Tutaj chodzi o to ze paladyn siedzi w CC



tamten5 - 07-24-2010 14:56
Napisales taktyke, ktora sprawdzi sie jedynie na stamina locka i druta resto z drzewem -.-. Dobre ld (full spell damage lock/restokin) zmiecie cie zanim, jak to pisales, zabijesz felhuntera...
Przebieg walki :

full dot na warka, doty od druida, spam wrath + tongues na paladynie, cyc z fearem na przemian, spell locki w casta, a w trakcie banki 3 cyclony na warka, po grze.



Drapach - 07-24-2010 23:30
:O
Są dwie opcje:
1. znukać pierwszego peta dla pozbycia się spell locka (całkowicie do wykonania), switch na ds-a, JoJ, nuke, nuke, stun bez formy - win.
2. AS SOON AS THIS FUCKIN DROOID APEARS I WILL REAPE HIS HEAD OFF. Czyt. to samo tyle że bez peta.

Jeśli macie dużo ogrania - Ja najpierw pozbywam się spell locka. Jeśli nie od razu na dru.

To wszystko co mam do powiedzienia. Jakbyś mi chciał udowodnić że jest inaczej zapraszam. Wygrywałem z różnymi, bardzo ofensywnymi sl/ds. I wiem o czym piszę, nie bardzo wiedząc o co Ci wchodzi. I teraz serio - co wnosisz swoim komentarzem. Bo myślę że niewiele :>

Nie wiem co Ci CoT przeszkadza w nukaniu peta (gdzie używa się instantów).. srsly.. a pozbycie się spell locka daje mnóstwo i jeszcze trochę. Sztuką jest utrzymać jak najdłużej Sacrifice na warriorze - 100 dmg z każdej doty jest dzielone. Nieprzyjemnie się robi gdy dotują wszystko, co jest wcale niedłupie vs. Warr/Pall bo doprowadzi do bańki. Tyle że serio - Ci którzy nie potrafią znukać peta w tym czasie to nieogary totalne ;p

Nie mam więcej porad, reszta zależy od skilla, ustawienia i areny. Taktyka powinna być płynna, zależna od mana pool paladyna i stanu hp druida/czy drugi pet także jest felhunterem etc. Przed pierwszą bańką powinno być już spokojnie po pecie.

Btw. piszę taktykę którą da się wygrać. Jeśli masz lepszą to podaj a nie pisz co mi mogą zrobić ld (OHOHOHOHHO SCARRY)



tamten5 - 07-25-2010 10:27
Faldar, nie wiedzialem ze masz tak duze umiejetnosci konstruktywnej odpowiedzi, a nie jak niektorzy redaktorzy (nickow nie bede wymienial) jedynie flamu. Fakt, tongues wogole nie przeszkadza Ci w biciu peta, ale ja bym raczej zastanowil sie, czy wogole znajdziesz na to czas podczas, gdy Twoj warek jest full dot + dpsi go restokin, ktory sam locka (peta) jest w stanie wyhealowac w poczatkowej czesci walki. Uwierz, ze wtedy tongues juz naprawde przeszkadza :P

PS. (przemyslenia po czasie) tak jak napisal Clemenza, nie chodzi o o to ze pal nie zabije peta bo nie da rady, chodzi o to, ze stoi w cc + ma ciezka sytuacje healingowa.



Drapach - 07-25-2010 12:20
Ale w takim razie nie da się zrobić nic? ;p

Ogólnie wczoraj trochę pogadaliśmy z moim warem (:D) o rozegraniu tego meczu. W punktach:
0. CLEANSE SPAM OMFG. Sacrifice + outheal kiedy tylko można, fear peta na 5-10 sec. przed zejściem cd na spell locka. Warr póki co focusuje ds-a także nie ma się co przejmować dmg które mogłoby wyrwać peta z fearu. Jeśli grają na dot all (a z paladynem to nawet byłoby wskazane) można sobie podarować Sacrifice. Zależy od tego jak szybko warr schodzi.
Warr - spowalnianie obu celów, MS A DROOID AND LET THE POWAH OF MACE STUN KILL DA STUPID FUCKER.
1. Wymusić insygnie na dru (stun w spellcaster formie na 4-5k hp^^, wspólny dps. Jak nie wytrinketuje - leży martwy. Oba rozwiązania są dobre).
2. Z dru switch na peta jak nie będzie miał żadnych hotów. Switch - od razu fear. I pet leży w 2 sec. Resztę czasu feara siedzi na locku. Nasz czas na outheal/pierwszą bańkę.
3a. Nowym petem jest Felhunter - bijemy dru, może coś z tego wyjdzie. Teraz można myśleć o kombinowaniu z ss, zebrać jakoś peta/dru/locka i cieszyć się z rage od doteczek.
3b. Nowym petem jest Void/Imp. - bijemy ds-a póki nie padnie :>
4a. Nie czekamy na cd na fear. Na pierwszym stunie po przyzwaniu peta jeśli nie ma na sobie hotów musi być znukany. I z odpowiednim pall/warr będzie. Jeśli się uda zabić 2 pety - można switchnąć na locka. Dzięki czemu paladyn z na pewno bardzo nadszarpniętym stanie many będzie mógł trochę wypocząć. Lock będzie musiał grać def/pummelowanie szkoły shadow/ciągły hamstring. Na tej fazie walki sacrifice up cały czas - Ty będziesz mógł odbiec za los, zdjąć doty i outhealnąć.

Druga taktyka o której wspomniałem:
2. AS SOON AS THIS FUCKIN DROOID APEARS I WILL REAPE HIS HEAD OFF. Czyt. to samo tyle że bez peta.

:D RYZYKOWNIE. Bo ds-a się bardzo ciężko nuka. Warr dostanie exhaustion, będzie potrzebował freedoma. Nawet jak mu lock nie zdejmie petem tego freedoma to za kilka sekund się skończy, będzie na cd a wtedy warr pobiega sobie z exhaustion i tak. Jeśli to robicie to JoJ na dru, SoR na siebie i uderzamy z macy. NIE ODPALAJ AV. To 100% zgon z ld jeśli nukacie druida, wiem na pewno :D AV wrzuca Forbedance, nie warto. I to chyba wszystko, dużo zależy od szczęścia. Dla dobrego pall/warr taktyka pierwsza.



dyrmagnos - 07-25-2010 13:53
Taktyka jest taka jak napisałeś jedynie doszczególnić warto to, żę bicie peta jest pełnym wystawieniem się na nuke ze strony druta dlatego trzeba po wbiciu w felhuntera, zdobyciu 70-80 rage i nałożeniu Judgement of Justice momentalnie złożyć druida - po 2-3 cc (fear/cyclone) na paladynie włączasz bańkę na siebie -> 1 Holly Light na wara (modląc się o crit)-> holly shock + reszta ofensywnych spelli palka -> HoJ na druta i liczycie na crity wara... Tyle taktyki - wszystko zależy od szczęścia - proców imp harmstring oraz ilości critów i mace stunów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • karro31.htw.pl
  •