Vs. Disci Priest / Shs Rogue
k83r - 07-19-2010 23:12
Vs. Disci Priest / Shs Rogue
http://www.arenajunkies.com/images/a...ass/Shaman.png Resto Shaman / http://www.arenajunkies.com/images/a...ss/Warrior.png Warrior vs http://www.arenajunkies.com/images/a...ass/Priest.png Disci Priest / http://www.arenajunkies.com/images/a...lass/Rogue.png Shs Rogue
5/10
Setup ten nie jest mega wyzwaniem dla nas. Najlepiej będzie zagrać ofensywnie smashując priesta. Purge spam to podstawa, żeby warek nie musiał się przebijać przez banie i marnować rage'a.
Przeciwnicy mogą skorzystać z różnych opcji gry z nami. Najczęściej będzie to wariant: rogal stale na szamanie, a priest pomaga w dpsie i stara się sam przeżyć. Szaman musi starać się LoSować priesta pomiędzy stunami od rogala, gdyż ten będzie dispellował mu Earth Shielda, Smite'ował/Mindblastował lub ewentualnie pokusi się o Mana Burn. Wiem, że nie jest łatwo jednocześnie LoSować i Purge'ować preja, dlatego najlepiej Purge spamować tylko, gdy jest wrzucona bańka.
Musicie uważać na ostatnio modny motyw odciągania warriora przez priesta, wrzucenie mu doty + dpsowanie. Często nawet szybki powrót szamka może nie wystarczyć, za sprawą Feara + Sap/Blind. Dlatego trzymajcie się dość blisko i nie dajcie się zaskoczyć ;p
Tips 'n Tricks:
- Odpuść Purge przy wrzuconym Pain Supression.
- Szamcio niech stara się zdejmować crippling poison warkowi - zwłaszcza, gdy priest ucieka mu za filar.
- Jeżeli szaman dostanie 8 sek Fear, niech warrior od razu wróci się do swojego mate'a i spamuje Demo Shout. Rogale często wykorzystują ten moment na wrzucenie Sapa szamanowi (z powodu wyjścia z combata w czasie Feara), a aoe spam wywali nam rogala ze stealtha.
Edeon - 07-27-2010 02:45
sham/warr powinni starac sie trzymac na top hp, jesli warrek bedzie dpsowany, totemy typu poison cleansing niszczone- musicie uwazac na swoje hp, tym bardziej jesli warr bedzie mial 5 woundow na sobie- jeden kick w casta czy jakiekolwiek cc moga sprawic ze bedziecie zmuszeni do defensywnej gry
jesli bija shamana walka nie powinna byc trudna, a dokladniej- free win dla was. Znacznie ciekawiej jest kiedy dis/rog rozdzielaja shamka i wara.
Wiekszosc teamow dobrze juz wie, ze nie moga dac sie rozdzielic- dlatego rogal powinien od poczatku wejsc ze stunow w warrka i wrzuca max ilosc woundow, kilka smite'ow od priesta i juz moga zaczac sie problemy- znacznie latwiej jest przezyc priestowi kiedy warrior ma na sobie rogala, niz kiedy rogal probuje zrobic cokolwiek shamkowi(powinien siedziec na nim tylko w celu przeszkodzenia w dojsciu do warra).
Mysle ze kazdy ogarniety team bedzie probowal zabic warrka w waszym setupie-musi wiedziec kiedy bedzie potrzeba na defensywna gre, tyle ze sama zbyt defensywna gra sprawi ze shaman bedzie bez many probujac leczyc warrka pomiedzy cc.
Dobry dis/rog moze sprawic ze nie bedziecie praktycznie mieli czasu na ofensywna gre- jesli walka zacznie sie dluzyc- to tez shaman bedzie mial gorzej ze wzgledu na drogie heale.
Mysle ze dobrze grany disco/rog jest jednym z trudniejszych setupow dla was.