Euro 2012
dalmin - 23.04.10 17:00
Warszawa: Montaż pierwszych schodów na Narodowym
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...awa_230410.jpg
Na budowie Stadionu Narodowego w Warszawie trwa montaż słupów żelbetowych konstrukcji schodów kaskadowych. Zatrudnienie na terenie budowy przekroczyło 1690 osób!
Zakończono montaż pierwszej belki nośnej biegów kaskadowych. W toku są odbiory prefabrykatów wykonanych w całym kraju, zarówno dla trybun, jak i pozostałych prefabrykatów w tym schodów kaskadowych.Rozpoczęto roboty przy wyposażeniu stacji wysokich napięć (RPZ) RWE Stoen. Rozpoczęły się również roboty przy układaniu rur osłonowych dla kabli wysokiego napięcia, które zasilą stadion. Inwestorem tych prac jest RWE Stoen. Są to istotne prace, których finałem będzie uruchomienie docelowego zasilania stadionu w energię elektryczną przewidziane na IV kwartał tego roku. Rozpoczyna się montaż urządzeń w węźle cieplnym. To jeden z największych tego typu obiektów w Warszawie - zapotrzebowanie stadionu to 14 MW energii cieplnej.
W różnej fazie wykonywania znajdują się już wszystkie fundamenty żelbetowe pod słupy konstrukcji stalowej, z których 14 zostało całkowicie zakończonych z umieszczeniem stalowej stopy fundamentowej i wstępnym sprężeniem kotew - są gotowe do montażu słupów. Montaż słupów powinien rozpocząć się pod koniec tego miesiąca.
Cały czas dowożone są elementy konstrukcji stalowej z Włoch. Dostarczono już wszystkie stopy słupów, 60 z 72 słupów i 55 z 72 elementów pierścienia ściskanego. Trwa też montaż prefabrykatów trybun, a na najniższych poziomach stadionu roboty wykończeniowe oraz wykonywanie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, wentylacyjnych, a także instalacji elektrycznych.
dalmin - 23.04.10 17:03
Wrocław:Rygle pod trybuny stadionu we Wrocławiu przyjadą koleją
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...law_220410.jpg
Montaż rygli, na których mają się opierać trybuny wrocławskiego stadionu na Euro 2012, ma się rozpocząć w połowie czerwca. Blisko sto żelbetonowych elementów dotrze z Niemiec do stolicy Dolnego Śląska specjalnymi pociągami.Jak powiedział w czwartek na konferencji prasowej dyrektor kontraktu na budowanym obiekcie na Maślicach dr inż. Jens Stark, produkcja żelbetonowych elementów na stadion prowadzona będzie w kilkunastu fabrykach wykonawcy firmy Max Boegl w Niemczech. "Osobno przygotowywane będą m.in. prefabrykaty i schody. Część elementów wyprodukowana zostanie także w Polsce" - mówił dyrektor.
Najcięższy z ponad stu rygli trybun będzie miał długość ponad 40 m i będzie warzył 110 ton. Z fabryki w Niemczech wszystkie elementy przewiezione zostaną do Wrocławia koleją. "Jednorazowo pociągiem przywiezionych zostanie 12 takich rygli. Rozładowane zostaną na bocznicy stacji Gądów i stamtąd specjalnymi samochodami przewieziemy je na plac budowy" - tłumaczył Stark.
Ze względu na duże gabaryty przewóz rygli będzie się odbywał ulicami miasta jedynie nocą. Konieczne może się także okazać zdemontowanie znaków i sygnalizacji świetlnej na trasie przejazdu. "W ciągu jednej nocy planujemy przewieźć trzy rygle. Zostaną one zmagazynowane na placu budowy, w miejscu, gdzie w przyszłości znajdować się będzie murawa" - dodał dyrektor.
Żelbetonowe elementy będą rozładowywane przy pomocy m.in. dwóch dźwigów gąsienicowych, a cała operacja ma się zakończyć pod koniec września.
Obecnie na placu budowy na dwie zmiany pracuje 500 robotników, prowadzone są m.in. prace żelbetonowe na poziomie pierwszego stropu. "Kończymy także uzbrajanie terenów wokół korony stadionu, niwelujemy teren pod przyszłe parkingi i przygotowujemy nowe zaplecze budowy" - powiedział kierownik budowy Andrzej Wojdyła.
Wrocławski stadion ma mieścić prawie 42 tys. widzów. Będzie obiektem wielofunkcyjnym, na którym oprócz meczów piłkarskich, można będzie organizować m.in. koncerty. Pod trybunami znajdą się cztery niezależne budynki, w których powstanie m.in. największy we Wrocławiu klub fitness, kasyno, dyskoteka oraz sale konferencyjne i biurowe.
dalmin - 26.04.10 20:29
Poznań: stadion na niebiesko
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...znan230410.jpg
Tylko niebieskie krzesełka znajdą się na modernizowanym z myślą o piłkarskich mistrzostwach Europy w 2012 roku stadionie w Poznaniu - zdecydowała w piątek spółka odpowiadająca za przygotowania miasta w porozumieniu ze stowarzyszeniem kibiców "Wiara Lecha".
Przebudowa poznańskiego stadionu zbliża się do końca. Termin oddania obiektu - koniec czerwca bieżącego roku - nie jest zagrożony. W piątek spółka Euro Poznań 2012 podjęła decyzję dotyczącą kolorystki krzesełek na stadionie - wszystkie będą niebieskie.
"Było kilka koncepcji dotyczących kolorystki krzesełek. Padały propozycje koloru niebieskiego w dwóch różnych odcieniach czy niebiesko-białego, czyli barw Lecha. Konsultowaliśmy nasze pomysły z poznańskimi kibicami, zresztą otrzymywaliśmy od niech wiele maili i zapytań w tej sprawie. Rozmawialiśmy również z "Wiarą Lecha", w końcu dla niej stadion jest świętością. Udało nam się doprowadzić do kompromisu i siedziska będą w jednolitym niebieskim kolorze o odcieniu nawiązującym do hasła Poznania +know-how+" - powiedziała Joanna Janowicz-Strzyżewska ze spółki Euro Poznań 2012.
Montaż krzesełek nastąpi na przełomie maja i czerwca. Na trybunach poznańskiego obiektu będzie mogło zasiąść 43 831 widzów. Podczas mistrzostw Europy w 2012 roku pojemność zostanie zmniejszona do 41 344 miejsc.
dalmin - 06.05.10 16:44
Warszawa: Na Stadionie Narodowym powstają pierwsze loże VIP
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...ci/mockup1.jpg
Na terenie budowy Stadionu Narodowego w Warszawie przygotowywane są tzw. pomieszczenia pokazowe lóż VIP.
Całkowicie wykończone i wyposażone dwie loże: jedno i dwumodułowa, już w czerwcu będą miejscem pokazowym dla potencjalnych nabywców.
W sumie na Stadionie Narodowym znajdować się będzie 68 lóż VIP, z których każda pomieści 12 osób.
Wykonano większość robót konstrukcyjnych żelbetowych. Od strony ul. Wybrzeże Szczecińskie swoją docelową wysokość osiągnęły słupy konstrukcji żelbetowej.
Na przyszłą widownię stadionu złoży się 2112 prefabrykatów, z których wyprodukowano już 1600, a część z nich jest już zamontowana na dolnym pierścieniu trybun.
Intensywnie prowadzone są roboty wykończeniowe na najniższych kondygnacjach. Na poziomie -4 wykonano ok. 80 proc. ścianek działowych, natomiast na poziomie -3 ok. 40 proc. Trwa montaż konstrukcji schodów kaskadowych.
Kontynuowany jest rozpoczęty w ubiegłym tygodniu montaż konstrukcji stalowej. Na placu budowy znajdują się już wszystkie potrzebne do montażu 72 słupy i wszystkie 72 elementy pierścienia ściskanego. Na budowę dotarły już pierwsze cztery z 72 elementów zastrzałów, które będą montowane w dalszej kolejności po zakończeniu głównej konstrukcji stalowej.
dalmin - 06.05.10 16:48
Trójmiasto: "Bursztyn z morza" czy "Oko Saurona"?
Wiemy już jak za dwa lata będzie wyglądać nowy Węzeł Karczemki, łączący ostatni odcinek trasy W-Z i Obwodnicę Trójmiasta.
Rozbudowa węzła w gdańskich Karczemkach ruszyła kilka tygodni temu. Budowa infrastruktury, która usprawni ruch na skrzyżowaniu Obwodnicy Trójmiasta z trasą W-Z (drogą krajową nr 7) będzie kosztować budżet państwa 186,5 mln zł. Z kolei lada dzień na plac budowy wyjadą maszyny budujące ostatni odcinek Trasy W-Z, którym do Karczemek dojadą auta jadące nad morze od strony Warszawy. Za dwukilometrową drogę Gdańsk zapłaci 89 mln zł.
W ramach obu inwestycji powstanie 12 obiektów inżynieryjnych, w tym co najmniej dwa o ciekawej architekturze.
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...sci/z32127.jpg
Pierwszy z nich jest wiadukt, który drogowcy ochrzcili "Bursztyn wypływający z morza". Określenie wzięło się od szklanych elementów w kolorze bursztynu zainstalowanych w wierzchołkach pylonów unoszących konstrukcję wiaduktu. Nazwa nie przypadła do gustu internautom odwiedzającym fora dyskusyjne poświęcone inwestycjom. Dlatego przechrzcili oni obiekt na "Piekielny wiadukt". Dlaczego? Ich zdaniem kojarzy się on im z okiem Saurona, negatywnego bohatera powieści J.R.R. Tolkiena, "Władca Pierścieni". Wiadukt będzie jednak bohaterem zdecydowanie pozytywnym: doprowadzi do Węzła Karczemki kierowców jadących od strony ul. Szczęśliwej.
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...sci/z32125.jpg
Drugą architektoniczną atrakcję inwestycji w Karczemkach będzie podwieszana kładka nad Obwodnicą Trójmiasta zobacz na mapie Gdańska, na północ od istniejącego mostu w ciągu ul. Kartuskiej. Umożliwi ona swobodne poruszanie się pieszym oraz rowerzystom od strony Karczemek w kierunku centrum handlowego Auchan i z powrotem. Obiekt o podobnej konstrukcji można dziś zobaczyć choćby w Nowym Dworze Gdańskim, jadąc w kierunku Warszawy. Ten jest jednak zdecydowanie większy.
Pierwsze prace gruntowe przy rozbudowie węzła Karczemki już można dostrzec. Kierowcy przejeżdżający ul. Kartuską, w pobliżu centrum handlowego mogą zauważyć robotników zajmujących się wycinką drzew. Na rozpoczęcie realizacji brakującego odcinka Trasy W-Z musimy jeszcze poczekać kilka dni.
dalmin - 06.05.10 16:49
Poznań: Nowy dworzec jak lokomotywa
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...ec_wizual2.jpg
Wyglądem przypominający nowoczesną lokomotywę i nieco większy od obecnego. Przedstawiciele kolei przedstawili pierwsze wizualizacje nowego dworca w Poznaniu.
To będzie Zintegrowane Centrum Komunikacyjne z trzema podziemnymi peronami i zbudowanym - także pod ziemią - terminalem dla autobusów PKS. Dodatkowo dworzec będzie połączony tunelem z Poznańskim Szybkim Tramwajem, który ma wjeżdżać na tory kolejowe przy Dworcu Zachodnim.
Dyrektor Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami PKP w Poznaniu Roman Biniszkiewicz mówi, że część pasażerska dworca, która powstanie bliżej Mostu Dworcowego, będzie gotowa na EURO 2012.
- Do tego czasu będzie wybudowany obiekt, który będzie dworcem. Będą wyremontowane perony, a następnym etapem budowy będzie duży obiekt handlowy - do Euro 2012 to miejsce będzie parkingiem. Przy zjeździe z Mostu Dworcowego powstanie nowe rondo, trwają w tej chwili działania związane z uzyskaniem wszystkich dokumentów potrzebnych do rozpoczęcia budowy. Czas budowy określony przez firmę Trgiranit to 14 miesięcy.
Do połowy roku ma być podpisana umowa z inwestorem - firmą Trigranit, która za własne pieniądze zbuduje dworzec. Prace mają ruszyć na przełomie roku.
To nie jedyne inwestycje kolejowe. W przyszłym miesiącu ruszy remont Dworca Letniego w Poznaniu. Prowadząca do niego ulica Dworcowa po powstaniu Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego ma być deptakiem. - Mamy pomysł, żeby z tego miejsca odjeżdżały pociągi. Trwają rozmowy na temat połączenia dworca z lotniskiem komunikacją szynową. Jeśli dojdzie do porozumienia to pociągi na dworzec będą odjeżdżały właśnie z dworca Letniego - dodaje Biniszkiewicz.
Na dworcu letnim będzie działać punkt informacyjny. W najbliższych tygodniach prace rozpoczną się także na dworcach w Kole i Puszczykówku. Powierzchnie w obiektach wynajmą samorządu. Obok kas na dworcu w Kole będzie działać biblioteka i hostel, a w Puszczykówku punkt informacji turystycznej.
dalmin - 13.05.10 14:29
Warszawa: Martin Kallen na Stadionie Narodowym
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...dowy120510.jpg
W środę dyrektor UEFA Euro 2012 Martin Kallen wizytował Warszawę. To element trzydniowego tournee po Polsce, w trakcie którego ma ocenić postępy prac przy przygotowaniach do mistrzostwa Europy. Z wizyty w stolicy był bardzo zadowolony.
W środę dyrektor UEFA Euro 2012 Martin Kallen wizytował Warszawę. To element trzydniowego tournee po Polsce, w trakcie którego ma ocenić postępy prac przy przygotowaniach do mistrzostwa Europy. Z wizyty w stolicy był bardzo zadowolony.
"Skupiamy się na wariancie cztery miasta w Polsce - cztery na Ukrainie. Jeśli nie uda się przygotować czterech miast na Ukrainie, pomyślimy o możliwych rozwiązaniach. Jednym z nich jest rozegranie większej liczby spotkań w Polsce. Nie mówię, że w grę wchodziłyby dodatkowe miasta - można przecież rozegrać turniej na czterech stadionach" - wyjaśnił Kallen, ale zaznaczył, że optymalnym rozwiązaniem byłoby w takim przypadku przygotowanie co najmniej sześciu obiektów.
"Ukraina pracuje bardzo ciężko. Nowy rząd objął władzę i zapowiada przyspieszenie prac. Co jasne - przygotowania nie są na takim poziomie jak w Polsce. Jestem jednak optymistą. Zapewniam też, że żaden plan B nie jest przygotowywany. Spodziewam się, że decyzja o wariancie +cztery i cztery+ zapadnie w najbliższych miesiącach" - dodał.
W Warszawie Kallen obejrzał budowany Stadion Narodowy. Następnie spotka się z prezydent Hanną Gronkiewicz-Waltz oraz ministrem sportu Adamem Gierszem. W czwartek obejrzy postępy prac w Poznaniu i Wrocławiu.
"Stadion wygląda wspaniale. Ostatni raz odwiedziłem go dwa miesiące temu i ciężko go teraz poznać. Widać ogromne postępy. Ogólnie Warszawa nie jest problemem - właściwie wszystko niezbędne dla Euro 2012 jest już na miejscu. Potrzebne są tylko drobne poprawki" - podkreślił.
"Główne problemy w Polsce to lotniska w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. O kłopotach związanych ze stadionami w Poznaniu i Wrocławiu będę mógł mówić dopiero po wizycie" - zakończył Kallen.
dalmin - 13.05.10 14:32
Poznań: Martin Kallen - jestem pod wrażeniem
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...nan_130510.jpg
Wizytacja Stadionu Miejskiego, Portu Lotniczego "Ławica" oraz rozmowy z władzami miasta - tak wyglądał krótki, zaledwie trzygodzinny pobyt dyrektora piłkarskich mistrzostw Europy 2012 roku Martina Kallena w Poznaniu.
Kallen od wtorku przebywa w Polsce. Na początek odwiedził Gdańsk, a w środę był w Warszawie. W Poznaniu zapoznał się m.in. z postępami prac na Stadionie Miejskim. "Jest już gotowa konstrukcja zadaszenia, a do końca czerwca zakończymy proces nakładania membrany i montaż oświetlenia. W przyszłym tygodniu zaczynamy też montowanie nowych krzesełek" - opowiadał Kallenowi prezes spółki Euro Poznań 2012 Ryszard Dembiński.
"Jestem pod ogromnym wrażeniem. Byłem na tym stadionie dwa, może dwa i pół roku temu i naprawdę widzę jak wiele się zmieniło" - powiedział Kallen. "Jestem też pełen podziwu dla ekip budowlanych i technicznych, które musiały pracować w trudnych warunkach, bo przecież stadion w tym czasie normalnie funkcjonował, piłkarze rozgrywali mecze. Mamy też wyprzedzenie wobec zakładanego przez nas scenariusza oddania stadionu do użytku" - dodał. Kallen podkreślił również, że przygotowania Poznania do Euro-2012 są bardzo zaawansowane i prowadzone w dobrym tempie. Przed przyjazdem na stadion Szwajcar rozmawiał z władzami miasta o szczegółach organizacji turnieju.
"Nie dyskutujemy już o inwestycjach, bo te rzeczy są dokładnie monitorowane przez UEFA. Wkraczamy w etap rozmów o organizacji samego turnieju. Poznaliśmy wstępne plany marketingowe ze strony UEFA, a także jak będzie wyglądać dystrybucja biletów czy sprzedaż praw telewizyjnych na świecie" - wyjaśnił Grobelny.
Podczas spotkania w ratuszu poruszono również kwestie wolontariatu, pracy mediów, a także organizacji wolnego czasu dla kibiców.
dalmin - 08.07.10 23:37
Umowa na budowę sieci teleinformatycznej dla Stadionu Narodowego
W ramach realizacji kontraktu eksperci NextiraOne dostarczą, zainstalują i uruchomią urządzenia aktywne wraz z komponentami bezpieczeństwa oraz zaimplementują oprogramowanie systemowe i narzędziowe sieci teleinformatycznej powstającego obiektu, a także wykonają prace projektowo-programistyczne.
NextiraOne zapewni dodatkowo szkolenia dla użytkowników systemu oraz jego bieżące wsparcie i utrzymanie. Nowoczesna sieć teleinformatyczna stanie się wydajnym, elastycznym, a przy tym bezpiecznym i niezawodnym szkieletem komunikacyjnym dla aplikacji odpowiedzialnych m.in. za monitoring wizyjny, transmisję wideo, obsługę systemów automatyki przemysłowej oraz bezpieczeństwo obiektu.
Ponadto będzie podstawowym medium do zapewnienia łączności głosowej, przesyłu danych, a także dostępu do Internetu. Wartość projektu wyniesie ponad 35 250 000 zł brutto.
- Budowa sieci teleinformatycznej dla tak dużego i prestiżowego obiektu, jakim będzie Stadion Narodowy w Warszawie to ogromne przedsięwzięcie, dlatego do jego realizacji poszukiwaliśmy doświadczonego i wszechstronnego partnera. Oferta NextiraOne spełniła w drodze przetargu nieograniczonego wszystkie stawiane przez nas, wysokie wymagania oraz była najkorzystniejsza pod względem finansowym - powiedział Robert Wojtaś, wiceprezes zarządu Narodowe Centrum Sportu.
- Realizacja projektu dla Narodowego Centrum Sportu to dla naszych specjalistów wielkie wyzwanie i ogromna odpowiedzialność - powiedział Marek Kobielski, prezes zarządu NextiraOne Polska. - Wiedza i doświadczenie naszych zespołów wdrożeniowych daje gwarancję, że Stadion Narodowy w Warszawie zyska nowoczesną i niezawodną infrastrukturę teleinformatyczną, z której będą mogli skorzystać m.in. organizatorzy i uczestnicy UEFA EURO 2012TM - dodał Marek Kobielski.
Zgodnie z umową sieć teleinformatyczna dla Stadionu Narodowego w Warszawie zostanie zbudowana w lutym 2011 roku.
dalmin - 08.07.10 23:42
Modernizacja dworców za 2,5 mld zł
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...ualizacja2.jpg
Przedstawiciele PKP obiecali dworcową rewolucję. Teraz zaczynają wprowadzać ją w życie. Rzecznik PKP Michał Wrzosek: - Do końca 2012 r. na modernizację dworców wydamy blisko miliard złotych. To więcej niż na inwestycje dworcowe od 1989 r.
Pieniędzy dostarczą PKP, Unia Europejska i budżet państwa. Do części dużych inwestycji PKP zaprasza prywatnych inwestorów. Tak powstaną dworce w Poznaniu, Katowicach, Sopocie i Dworzec Warszawa Zachodnia. Te inwestycje pochłoną ponad 1,5 mld zł. W sumie w trzy lata inwestycje w dworce kolejowe mogą sięgnąć 2,5 mld zł.
PKP ma już plany przebudowy lub modernizacji 80 najbardziej uczęszczanych dworców. Obsługują one około 160 mln z 280 mln pasażerów kolei. - Z tego 46 ma być zmodernizowanych do 2012 r. - zapewnia Michał Wrzosek.
Które zmienią się najszybciej? PKP podpisało już umowę z firmą PORR Polska na modernizację Dworca Centralnego. Koszt - 47 mln zł. Prace potrwają od sierpnia do przełomu 2011 i 2012 r. Za 38 mln zł przebudowany ma być też Dworzec Warszawa Wschodnia. Remont zaczyna się w najbliższych tygodniach, koniec planowany jest na maj 2012 r. Przed Euro 2012 nie powstanie Dworzec Warszawa Zachodnia, który ma być budowany we współpracy z francuską firmą Nexity.
Trwa remont zabytkowego Dworca Głównego we Wrocławiu. Zakończenie zaplanowano na I kw. 2012 r. Koszt - 293 mln zł.
PKP podpisały pod koniec czerwca umowę z węgierskim deweloperem TriGranit, który zainwestuje 160 mln euro w budowę Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego w Poznaniu. Powstanie nowy dworzec kolejowy, autobusowy oraz parking na 950 samochodów. W trzykondygnacyjnym obiekcie będzie też niewielkie centrum handlowe, które po 2012 r. zostanie rozbudowane. Projekt powinien być gotowy do Euro 2012, ale budowa może się opóźnić ze względu na formalności administracyjne.
Przetarg na przebudowę katowickiego dworca PKP wygrała hiszpańska firma Neinver specjalizująca się w budowie centrów handlowych. Pod halą główną powstanie dworzec autobusowy, a pod centrum handlowym - kilkupoziomowy parking. Cała inwestycja ma kosztować 240 mln euro, z tego część dworcowa - 116 mln euro. Prace już trwają. Dworzec i centrum handlowe mają być gotowe w 2012 r.
W ciągu kilku tygodni PKP ma ustalić harmonogram prac z wykonawcą, który zajmie się wykończeniem podziemnych hal pod peronami Dworca Głównego w Krakowie. Koleje zakładają wydatek 120 mln zł, ok. 70 proc. tej kwoty ma być pokryte z unijnych dotacji. Jednocześnie za blisko 30 mln zł spółka PKP Polskie Linie Kolejowe zajmie się przebudową peronów Dworca Głównego. Optymistyczny plan zakłada, że jesienią rozpoczną się roboty budowlane, zakończenie prac nastąpi wiosną 2012 r.
dalmin - 08.07.10 23:45
Budowa podłogi drugiego piętra na finiszu
http://obrazy.2012.org.pl/images/sto...law_290610.jpg
Prace prowadzone są one także na obiektach towarzyszących, takich jak garaż wielopoziomowy, gdzie zakończono wszystkie prace fundamentowe oraz na esplanadzie.
Pod koniec czerwca generalny wykonawca przeprowadził próbę montażu stopni trybun za pomocą nowej techniki "przyssawek próżniowych". Umożliwiają one podniesienie prefabrykatu trybun i ułożenie go na właściwym miejscu bez konieczności stosowania mechanicznych łączników. Ma to znaczący wpływ na poprawę estetyki elementów. Próba montażu z wykorzystaniem tej techniki przebiegła pomyślnie i zostanie ona wdrożona w dalszych etapach prac.
dalmin - 08.07.10 23:47
Siedem ofert w przetargu na ekrany dla Stadionu Narodowego
Siedem firm zgłosiło swoje oferty w przetargu na dostarczenie urządzeń i uruchomienie zewnętrznych ekranów LED dla Stadionu Narodowego. Najniższą ofertę złożyła firma OPTARGET Sp. z o.o. Jedynym kryterium wyboru jest cena brutto za realizację zamówienia.
Zgodnie z procedurą Komisja Przetargowa zajmie się obecnie oceną prawidłowości złożonych ofert. Następnie ogłosi, która firma ostatecznie zostanie wybrana do realizacji zamówienia, po czym pozostali oferenci będą mieli czas (10 dni) na ewentualne wnoszenie odwołań. Po tym czasie zostanie podpisana umowa z wykonawcą.
Przetarg nieograniczony na dostawę, montaż i uruchomienie czterech ekranów w technologii LED, przystosowanych do pracy na zewnątrz budynku, dla Stadionu Narodowego został ogłoszony 27 maja. Podczas przetargu potencjalni oferenci zadali 20 pytań, odbyła się również wizja terenu prowadzenia prac objętych przedmiotem zamówienia.
Oferenci złożyli następujące propozycje cenowe:
1. WIZJA Sp. z o.o., Komorniki 4 043 670,48 zł brutto
2. OPTARGET Sp. z o.o., Zielona Góra 2 257 000,00 zł brutto
3. DYSTEN Sp. z o.o., Zabrze 3 833 240,00 zł brutto
4. COMPUTEX TELECOMMUNICATION Sp. z o.o., Warszawa 7 190 070,00 zł brutto
5. TRIAS S.A., Toruń 7 234 600,00 zł brutto
6. LOGON S.A., Bydgoszcz 3 233 000,00 zł brutto
7. AV SOLUTION - INTEGRACJE SYSTEMÓW MULTIMEDIALNYCH, M. Sołtys, Sp. K., Warszawa 2 891 400,00 zł brutto
Strona 3 z 3 • Zostało znalezionych 96 wyników • 1, 2, 3